Mondgezondheid maakt deel uit van de algemene gezondheid. Ons doel is om u te helpen een optimale mondgezondheid te bereiken en te behouden. In ons centrum gelden de volgende huisregels:

  • Bij onze kennismaking verzamelen wij de noodzakelijke gegevens om uw huidige mondconditie in kaart te brengen en uw wensen te bespreken. Hiervoor moeten o.a. de gezondheidsvragenlijst en privacyverklaring  ingevuld worden. Zo kunnen wij optimaal aan uw verwachtingen voldoen.
  • Graag bij ieder bezoek een geldig legitimatiebewijs, zorgpas en / of afsprakenkaart meenemen.
  • Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.
  • Indien u pijn heeft, belt u ons dan bij voorkeur voor 10:00 uur, zodat wij u waarschijnlijk dezelfde dag nog kunnen helpen.
  • Het is mogelijk dat een behandeling uitloopt, bijvoorbeeld als de tandarts een spoedgeval moet behandelen. Wellicht zult u hierdoor even moeten wachten tot u aan de beurt bent. De uitlooptijd is op geen enkele manier op de tandarts / mondhygiënist te verhalen. U kunt ons helpen uitloop te voorkomen door 5 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn.
  • Bij bezoek aan het centrum graag uw mobiele telefoon op stil zetten en geen foto’s en/of video’s van personeel maken.
  • Wijzigingen in verzekering, (e-mail)adres, telefoonnummer of medicatiegebruik graag tijdig doorgeven.
  • U bezoekt het centrum voor een gebitscontrole conform de geadviseerde termijn.
  • Bij een niet nagekomen afspraak of wanneer korter dan 24 uur van tevoren geannuleerd wordt, kunnen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen.
  • Het sturen van een herinneringsbericht is slechts service van de praktijk en aan het wel of niet ontvangen van een herinnering kunt u geen rechten ontlenen.
    U bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de geplande afspraken.
  • Wanneer u een afspraak wilt annuleren, doet u dit telefonisch op nummer: 015 - 26 17 103
  • Wij behouden ons het recht om patiënten die regelmatig hun afspraken niet nakomen, uit te schrijven.
  • Wij maken voor onze facturering gebruik van de service van factureringsbedrijf Fa-Med en hun betalingsvoorwaarden (tel: 0900-0885).
  • Wilt u geen facturen ontvangen via Fa-Med, dan dient u de factuur na afloop van de behandeling contant of per pin te voldoen.
  • Wij werken graag in een schone mond. Graag voorafgaand aan een afspraak de tanden poetsen; thuis of in onze poetshoek.
  • Agressief gedrag, verbaal of anderszins, wordt niet getolereerd en heeft onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.
  • Centrum voor Mondzorg Tanthof is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten. Binnen het centrum maken wij voor uw en onze veiligheid gebruik van camerabewaking. Voorkomen is echter beter dan genezen.
  • Wij vinden uw privacy belangrijk. Patiëntinformatie wordt niet met derden gedeeld zonder uw medeweten. Alle informatie blijft binnen het centrum, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing).
  • Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de balieassistentie of uw tandarts/mondhygienist.
  • Heeft u een klacht, maak deze bespreekbaar.