Wilt u een afspraak maken, wijzigen of heeft u een (spoed)behandeling nodig?
Bel onze receptie op: 015-2617103.
Voor overige vragen betreft uw gebit, kunt u ook een mail sturen of het contactformulier invullen.
Voor rechtstreeks contact met een tandprotheticus (in het gebouw aanwezig), vindt u informatie op www.kunstgebitdelft.nl
of bel: 015-2144410
Bent u tevreden over uw gebit, vertel het een ander. Ontevreden? Vertel het ons!
Komt u met de auto, dan is aan het einde van de Sandinoweg (vlakbij ons centrum) voldoende parkeergelegenheid. Indien u een navigatiesysteem gebruikt, is deze weg als bestemming nauwkeuriger dan Victoriapad.
Let op: U bent pas ingeschreven bij ons wanneer wij u telefonisch hebben benaderd.
Indien u meerdere personen wilt inschrijven, graag het inschrijfformulier invullen per persoon.
Wij hebben weer wat plekjes voor nieuwe patiënten. Schrijf u dus direct in en dan zullen wij u benaderen om het te bevestigen.
Klachtenregeling
Doe uw mond open
Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Doe dan uw mond open! Vraag ons om een verhelderend gesprek. Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier deed. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Soms is het vertrouwen hierna nog niet genoeg hersteld. U heeft dan de mogelijkheid om een andere tandarts een second opinion (tweede mening) te vragen. De mening van een tandarts die niet bij het conflict is betrokken, kan uw eigen visie bevestigen, nuanceren of een geheel nieuw inzicht geven. Wellicht is deze tweede mening aanleiding voor u of uw tandarts om het eigen standpunt te heroverwegen.
Klachtenregeling
Als u er met uw tandarts toch niet uitkomt, kunt u kosteloos gebruik maken van de klachtenregeling waar elke tandarts bij aangesloten is. De klachtenfunctionaris kan u hulp bieden bij het oplossen van uw klacht, door u te adviseren en zo nodig te bemiddelen tussen u en uw tandarts. De klachtenfunctionaris kan besluiten om uw klacht ter beoordeling voor te leggen aan de
Klachtenonderzoekscommissie.
Onze klachtenregeling is in lijn met de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en door de Consumentenbond goedgekeurd.
Geschillencommissie
Mocht uw klacht ook na tussenkomst van de klachtenfunctionaris nog niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Voor behandeling door de Geschilleninstantie Mondzorg is €75,- griffiegeld verschuldigd.